- projektowania i budowania rozwiązań w obszarze e-commerce, zarządzania platformami sprzedaży internetowej, opracowywania strategii rozwoju, analizy zachowań e-konsumentów, ich oczekiwań i potrzeb, a także aspektów prawnych prowadzenia działalności,
- tworzenia i utrzymania serwisów internetowych (opartych o CMS) oraz kanałów social media (Facebook, Youtube, Instagram, itp.), zarządzanie profilami, budowanie i angażowanie społeczności,
- opracowywania treści (content) na potrzeby serwisów informacyjnych, platform sprzedażowych i mediów społecznościowych (copywriter), stosowania kreatywnych technik projektowania treści marketingowych (content marketing),
- projektowania grafiki reklamowej oraz klipów wideo (wideo marketing),
- projektowania i prowadzenia komunikacji oraz kampanii marketingowych w Internecie (w tym social media), monitorowania i analizowania efektywności prowadzonych działań marketingowych w serwisach internetowych, opracowywania rekomendacji dotyczących optymalizacji prowadzonych działań marketingowych w Internecie,
- analizowania oraz interpretacji danych pochodzących z różnych źródeł, monitorowania ruchu i zachowań użytkowników, śledzenia konwersji, wykorzystywania narzędzi analitycznych (Google Analytics, itp.), tworzenia raportów, opracowywania kreacji i sposobów dotarcia do klientów,
- pozycjonowania stron (SEO) i marketingu w wyszukiwarkach (SEM), znajomości narzędzi wspomagających działania SEM/SEO, Google AdWords,
- realizacji projektów zespołowych w odniesieniu do konkretnych problemów (potrzeb) firm.
- planowanie przedsięwzięć internetowych (45 godz.)
- platformy i narzędzia social media (30 godz.)
- marketing w mediach społecznościowych (45 godz.)
- narzędzia content marketingu (60 godz.)
- systemy zarządzania treścią (60 godz.)
- systemy i platformy handlu elektronicznego (45 godz.)
- pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych (60 godz.)
- analityka internetowa (60 godz.)
- techniki neuronauki poznawczej w biznesie (45 godz.)
- zespołowy projekt informatyczny (60 godz.)
- seminarium dyplomowe (45 godz.)
- praktyka zawodowa
Dobór i kolejność przedmiotów umożliwia realizację w ramach zajęć pełnego cyklu projektowego (poczynając od wykreowania produktu, usługi kończąc na wdrożeniu rozwiązań). Wypracowane rozwiązania na jednym przedmiocie są wykorzystywane (rozwijane) na innych przedmiotach.