- twórczego rozwiązywania problemów, m.in.: tworzenie map myśli, prowadzenie burzy mózgów, korzystanie z metody Sześciu myślowych kapeluszy Edwarda de Bono,
- projektowania interfejsów graficznych, m.in.: projektowanie UX (User eXperience), obsługa narzędzi graficznych do tworzenia UI (User Interface), angażowanie użytkowników w proces projektowania – user-centered design),
- programowania serwisów internetowych z wykorzystaniem języków takich jak JavaScript, Python i PHP, popularnych frameworków webowych oraz systemów zarządzania bazami danych opartych na SQL i nie (NoSQL),
- tworzenia aplikacji na urządzenia mobilne i aplikacji chmurowych (programowanie aplikacji natywnych dla systemu Android, wykorzystanie funkcji sprzętowych urządzeń mobilnych, modele aplikacji działających w chmurze, zagadnienie skalowalności i sposoby jej zapewnienia),
- zaawansowanych metod i technik testowania oprogramowania (testowanie na etapie tworzenia oprogramowania – test-driven development, tworzenie planów testów, automatyzacja testów, analiza wyników testów, testowanie aplikacji webowych (m.in. testy A/B).
Lista przedmiotów specjalnościowych:
- techniki twórczego rozwiązywania problemów gospodarczych (30 godz.)
- programowanie aplikacji chmurowych dla biznesu (75 godz.)
- programowanie aplikacji mobilnych (75 godz.)
- programowanie obiektowe (75 godz.)
- programowanie serwisów internetowych (75 godz.)
- projektowanie interfejsów aplikacji biznesowych (45 godz.)
- testowanie oprogramowania (75 godz.)
- zespołowy projekt informatyczny (60 godz.)
- seminarium dyplomowe (45 godz.)
- praktyka zawodowa